Dokuz günlük Kurban Bayramı tatilinin sona ermesine bir gün kala İstanbul'a dönüşler hız kazandı. Pazartesi günü mesaiye başlayacak vatandaşlar son güne kalmamak için yola çıktı ve binlerce İstanbullu evine dönebilmek için yola koyuldu.
İstanbul Çamlıca gişelerinde özellikle öğle saatlerinden itibaren yoğunluk oluştu. TEM otoyolu ve D100 karayolunun Bolu geçişinde trafik zaman zaman durma noktasına geldi. Köroğlu rampası mevkiinde kilometrelerce araç kuyruğu oluştu.
Kocaeli'de de durum farklı değildi. TEM ve Kuzey Marmara Otoyolu'nda İstanbul yönünde akıcı yoğunluk yaşandı. Trafik ekipleri otoyol güzergahlarında denetimlerini artırdı ve sürücülere hız limitlerine uyulması ile takip mesafesinin korunması konusunda uyarılarda bulundu. Pazartesiye kadar büyük araçların geçişine izin verilmiyor.
On beş Temmuz Demokrasi Otogarı da yoğunluğun diğer adresiydi. Artan yolcu talebini karşılamak için otobüs firmaları ek seferler düzenledi. Bayramı şehir dışında geçiren vatandaşlar sorunsuz bir yolculuk geçirdiklerini belirtti.
Yoğunluğun pazar akşamına kadar devam etmesi bekleniyor. Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı birçok ekip bölgede görev aldı ve yoğunluk oluşmaması için önlemler alındı.
