LIVE PROTOCOL
EET--:--:-- edition--.--.--

Το πλοίο Κίσαμος με 1.246 επιβάτες προσάραξε στη Μήλο μετά από blackout

Το πλοίο Κίσαμος με 1.246 επιβάτες προσάραξε στη Μήλο μετά από blackout

Το επιβατικό πλοίο Κίσαμος, που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς, Μήλος, Σούδα, υπέστη ξαφνικό blackout τις πρώτες πρωινές ώρες και προσάραξε σε αβαθή κοντά στο λιμάνι του Αδάμαντα της Μήλου. Σύμφωνα με όσα μεταφέρθηκαν, επρόκειτο για ηλεκτρολογικό πρόβλημα, καθώς κάποιο κομμάτι της γεννήτριας έπαθε βλάβη. Στο πλοίο επέβαιναν 1.246 επιβάτες και 108 μέλη του πληρώματος, χωρίς να σημειωθούν τραυματισμοί, ενώ οι επιβάτες παραμένουν στο πλοίο αναμένοντας επιθεώρηση από το λιμενικό.

Το επιβατικό πλοίο Κίσαμος, που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς, Μήλος, Σούδα, προσάραξε τις πρώτες πρωινές ώρες σε αβαθή κοντά στο λιμάνι του Αδάμαντα της Μήλου, ύστερα από ξαφνικό blackout. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η βλάβη εκδηλώθηκε γύρω στις 5 το πρωί, την ώρα που το πλοίο πλησίαζε στο νησί, και οδήγησε στην προσάραξη σε ρηχά νερά λίγο έξω από το λιμάνι.

Το μέγεθος του περιστατικού είναι σημαντικό, καθώς στο πλοίο επέβαιναν 1.246 επιβάτες και 108 μέλη του πληρώματος. Πρόκειται δηλαδή για περισσότερους από 1.300 ανθρώπους που βρέθηκαν στο πλοίο τη στιγμή που εκδηλώθηκε η βλάβη και ακολούθησε η προσάραξη στα ανοιχτά του Αδάμαντα.

Μέχρι αυτή την ώρα, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, δεν έχουν σημειωθεί τραυματισμοί ανάμεσα στους επιβαίνοντες. Το πλοίο κατέπλευσε στη συνέχεια στο λιμάνι της Μήλου, όπου και αναμένεται να ολοκληρωθούν οι απαραίτητοι έλεγχοι για το τι ακριβώς προκάλεσε τη διακοπή ρεύματος και την προσάραξη.

Όπως μετέφεραν οι πρώτες ανακοινώσεις προς τους επιβάτες, επρόκειτο για ηλεκτρολογικό πρόβλημα του πλοίου, μια βλάβη που προκάλεσε το blackout εν πλω. Σύμφωνα με όσα μεταφέρθηκαν από το πλήρωμα, κάποιο κομμάτι της γεννήτριας έπαθε βλάβη, με αποτέλεσμα να σταματήσει να λειτουργεί κανονικά το ρεύμα στο πλοίο, κάτι που οι αρμόδιες αρχές αναμένεται να εξετάσουν αναλυτικά.

Έναν από τους επιβάτες περιέγραψε τις στιγμές της βλάβης, αναφέροντας ότι ενημερώθηκαν για το τεχνικό πρόβλημα και ότι αμέσως μετά εκδηλώθηκε το blackout. Πολλοί επιβάτες βγήκαν στα καταστρώματα και αντιλήφθηκαν ότι το πλοίο βρισκόταν δίπλα σε αβαθή, ενώ από τα μεγάφωνα ακολούθησε η ενημέρωση ότι θα γινόταν προσέγγιση στο λιμάνι της Μήλου.

Μέχρι στιγμής οι επιβάτες παραμένουν στο πλοίο, το οποίο βρίσκεται πλέον στο λιμάνι της Μήλου, αναμένοντας την επιθεώρηση από το λιμενικό. Το περιστατικό προκάλεσε ταλαιπωρία και καθυστέρηση στο ταξίδι, ωστόσο, με δεδομένο ότι δεν υπήρξαν τραυματισμοί, η προσοχή στρέφεται τώρα στην ασφαλή αποβίβαση και στον έλεγχο του πλοίου από τις αρμόδιες αρχές.

Σε νεότερη ενημέρωση, επιβάτης που παρέμενε στο πλοίο ανέφερε ότι μέσω των μεγαφώνων τους είχε γνωστοποιηθεί πως αναμενόταν ο τεχνικός έλεγχος από το λιμενικό, ώστε στη συνέχεια το πλοίο να ξεκινήσει για τη Σούδα. Όπως είπε, κάποιοι επιβάτες ζητούσαν να αποβιβαστούν επειδή φοβούνταν να συνεχίσουν το ταξίδι, ώστε να μη βρεθούν στη μέση της θάλασσας, ωστόσο γενικά επικρατούσε ηρεμία και δεν υπήρχε ανησυχία ανάμεσα στους επιβαίνοντες. Το πλοίο εκτελούσε ένα από τα δρομολόγια που συνδέουν τον Πειραιά με τη Μήλο και τη Σούδα, και η εξέλιξη της κατάστασης παρακολουθούνταν στενά.

Loading article...